1Kedai Mudah

1Kedai Mudah
Pakatan Bersama Mudah.My

Saturday 27 February 2016

KHIDMAT 'KHADAM' PENJAGA KERETA UNTUK DIBELA. BAGAIMANA ?

1KEDAI dotcom KINI JUAL 'KHADAM' PENJAGA KERETA  UNTUK DI BELA..

Kereta anda mungkin berpotensi besar untuk hilang dari petak parkir. Sejauh manakah anda pasti bahawa kereta atau motosikal anda masih lagi berada di tempat yang diparkir tadi ? Pastikah anda bahawa kenderaan kesayangan itu tidak disentuh atau dialihkan tanpa pengetahuan oleh anggota penguatkuasa bandaraya atau penjenayah curi kenderaan ?

Anda juga seperti saya yang seringkali runsing dan gusar apabila terpaksa meninggalkan kereta di petak parkir awam, parkir LRT, parkir pejabat, parkir kompleks beli belah atau dimana sahaja. Apatah lagi jika terpaksa meninggalkan kereta / motorsikal sehari suntuk tanpa pengawasan sesiapa. Dapatkah anda bekerja dengan hati tenang lantarani risiko kehilangan kenderaan anda yang ditinggalkan ?

1kedai dotcom ada jawapan bagaimana kegusaran ini boleh diatasi agar anda sentiasa tenang. 'Khadam setia' yang berteknologi tinggi ini sanggup menjaga kenderaan anda tak kira hujan, panas, ribut, siang atau malam. Tak perlu pulut kuning atau ayam panggang sebagai pengeras. Cukup hanya 15 sen bagi setiap 'petunjuk' yang hampir serta merta tanpa bertangguh.

Ingin tahu syarat membela 'khadam penjaga' kami ? Klik pautan dibawah segera:

http://www.1kedai.com/kedai/index.php?option=com_content&view=article&id=225:pantau&catid=10:artikel&Itemid=10

No comments:

Post a Comment